Mocht een niet gepersonaliseerde product niet helemaal zijn zoals u verwacht had, dan kunt u deze binnen 14 werkdagen in de originele verpakking en in nieuwe staat terugsturen, zonder enige reden.
Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden op hello@nameonit.be.
Stuur het artikel in een voldoende gefrankeerde verpakking, met vermelding van uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mail adres) terug naar:
NameOnIt, Egide Walschaertsstraat 22E, 2800 Mechelen, België
NameOnIt bv maakt het verschuldigde bedrag (inclusief de initiële verzendkosten) over aan de consument binnen een redelijke termijn na ontvangst van de goederen of nadat de consument aangetoond heeft dat hij de goederen teruggestuurd heeft, naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Zie: https://economie.fgov.be/nl/themas/verkoop/reglementering/herroepingstermijnen
Vanwege het persoonlijke karakter komt het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen.
Een bestelling kan wel worden geannuleerd als u gekozen heeft voor een vooruitbetaling en u de betaling nog niet heeft gedaan.
Uiteraard kunt u altijd uw bestelling terugsturen mocht er iets niet goed zijn aan het product of aan de bedrukking. Uw bestelling zal dan opnieuw gemaakt worden en naar u verstuurd worden.
Indien u een klacht heeft over een bepaald product, vragen wij u dit schriftelijk te melden aan ons via mail op hello@nameonit.shop en uw klacht altijd te illustreren met een foto.
Binnen de 14 dagen na ontvangst van je producten in correcte staat, gaan we over tot een terugbetaling van de producten die werden teruggezonden. Dit exclusief de kosten van de terugzending en met uitzondering van gepersonaliseerde producten zoals hierboven omschreven.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een door jou besteld product? Gelieve ons dit te melden binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw pakket door te mailen naar hello@nameonit.shop of +32 15 62 33 35, met een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto. Wij zullen hier binnen 1 werkdag op antwoorden. Je dient de gepersonaliseerde producten niet terug te sturen, tenzij wij dit specifiek vragen in onze reactie.
Indien de klacht betreft een fout van onze zijde, dan zullen wij het product opnieuw maken en opnieuw opsturen. Bij een fout van onze transporteur, wordt er een klachtendossier bij die partij opgestart en wachten wij het resultaat daarvan af. Alle andere vormen worden per klacht afzonderlijk behandeld.
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren. Info@SafeShops.be
Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kan u steeds terecht bij de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl of bij het Europese ODR-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr.